איטום ביריעות- כל היתרונות

איטום גגות ביריעות- כל היתרונות


אם אתם מתחילים התכונן לחידוש האיטום שלכם בסוף הקיץ, יש לדעת כי איטום ביריעות הינה אחת השיטות המוצלחות ביותר. יריעות שמיועדות לאיטום הן אינן מלכלכות עמו איטום בזפת או חומרים אחרים כמו חומרי התזה וכן, הן הוכחו כיעילות ביותר. שיטת יריעות ביטומניות שמתאימות למי שכבר ביצע איטום בזיפות או איטום גגות ביריעות ביטומניות קודם, היות וחומרי האיטום, בכדי שלא יהיו כשלים עתידיים בזמן קצר, חייבים להיות מאותה המשפחה. היריעות הביטומניות עשויות מזפת ואגרגטים, כך שאין צורך בסיוד או הלבנה לקראת בוא האביב והקיץ, מה שבניגוד לאיטום בזפת או חומרי איטום אחרים יש לבצע את ההלבנה.



היתרון באיטום ביריעות שניתן יהיה לשלב חומרים נוספים, רק באזורים שיש בהם שיפועים או באזור שיש מתקנים גדולים כגון דודי שמש, מנועים של מזגנים או צלחות לוויין. יש לציין כי איטום באמצעות יריעות, תקף גם לגבי קירות חיצוניים {איטום שלילי} וכן ברצפות.

 לפנות רק לחברות שמתמחות באיטום


כאשר מדובר באיטום, יש לפנות רק לקבלני איטום שכבר עוסקים בתחום זה במשך שנים רבות. מומלץ לא לבצע את האיטום באופן עצמאי מפני שמדובר בתורה שלמה וחבל שייגרם נזק כגון רטיבות שתחלחל במבנה מה שעשוי לגרום לנזקים קשים ולעיתים אף לבלתי הפיכים.  כאשר תזמינו חברת איטום, תהיו שקטים יותר למשך 10 שנים לפחות, במיוחד אם מדובר על איטום ביריעות ביטומניות שעשויות מחומרים איכותיים והחברה תבצע לפני האיטום פעולות הכנה שונות כגון: ניקוי יסודי של הגג, תיקונים לסדקים א שקעים בגג ואז את שלב האיטום עצמו.

יש ציין כי האיטום היקר ביותר אך הטוב והאיכותי ביותר הינו איטום גגות באמצעות יריעות. יש לדעת כי האחריות הגדולה ביותר שניתנת היא על יריעות אלה שהיא ל-10 שנים, מה שמראה כי חברות האיטום בטוחות באיטום זה ולכן הן מעניקות 10 שנות אחריות, מה שאין בכל  שאר סוגי האיטום.

בדקו את תו התקן של היריעות שמיועדות לאיטום הגג


למרות שהזמנתם חברה ידועה לאיטום, כדאי תמיד כי תבדקו שליריעות האיטום, קיי תו תקן ישראלי. היתרון ביריעות שמיועדות לאיטום, הינו שאין צורך לחדש את האיטום ויש לכם שקט של נים. לאחר איטום באמצעות יריעות, קבלן האיטום יבצע בדיקה בהצפת מים על הגג או על הקירות, על מנת לשלול נזילות או חדירה בכלל של מים לתוך המבנה. יש לבקש את האחריות בתום האיטום, כך שתהיו תמיד שקטים שתמיד יש לאן לפנות במידה ותהיה חלילה נזילה.


 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איטום בהתזה

חברות איטום מומלצות